Elifmoms saclarinayildizdusmus yok kızım 3 ay 20 günlük sma ile başladık başka mama kullanmadım hiç sık sık değiştirme olmaz tabiki. İlk kızımda değiştirmiştik 3 tane mama kullanmıştım hem yaramamıştı hemde alerjik bir bebek oldugu için iyi gelmiyordu keyfi bir durum değildi o da yani. Şuan takipteyim bakalım kutu bitene kadar kullanıcam duruma göre devam edicem
Elifmoms nazlieylul ay Allah yardımcınız olsun biz bitaneyi zor alıyoruz 😐 birden o kadar zam getirdiler ki bari böyle şeylere zam getirmeseler şükür durumumuz var mi alabiliyoruz sütü olmayıp alamayanlar da var
Ozgemrah Bebeğim doğduğundan beri smilac kullanıyorum 6 aylık olduk suanda e bebekten 90 liraya alıyorum hatta yeni zam geldi 100 lira oldu hic bir sorun yaşamadım hem doyurucu hemde hic gazını cikarmadim hep kendi çıkardı
aslanlarin_mom Elifmoms 2 BebegimİdE SİmiLACla BuyuTTum HeM UYgUN Hem içeriği güzel, kalvyem de bozuk,🥲😂
Hazar_ali4119 Elifmoms oğlum altı aylık en baştan beri smılac kullanıyorum böyle bir sorun yaşamadım hiç hazmetmesi bağırsak problemi olmadı çok şükür işitmiş olabilirmi takip et önceki mamadan tekrar dene sorun olmazsa bünyesi kabul etmiyor olabilir her bebek bir değil
minikcivcivlerinannesi Elifmoms evet bizimki de öyleydi kötü kokuyordu yeşil falan ama biz ek gıda da alıyoruz ya o da etken. Mamanın kaka rengine vs etkisi oluyor doktorlar da bunu söylüyor ama Similac iyi mama geçen gittim e bebekte 3 numara hiç kalmamıştı maalesef
Zeryadeniz Nazenin87 merhaba bende bugün hippten similaca geçtim çünkü bebegim kabız sürekli. Bugun verdim sanki karni agriyor gibi. Normal mi sizce
Nazenin87 Zeryadeniz merhaba bizde olmadı karın ağrısı acaba gaz problemimi yaşıyor şuan . Bizde bir problem olmadı kaka dışında hala hafif sulu ve kokulu yapıyor baya kötü kokuyor nedense .hipp te öyle değildi mesela . Yarın sağlık ocağına gidip soracağım
Nazenin87 Bu Arada ilk oğlum da similacla büyüdü ona çok iyi gelmişti çünkü ilk onunla başlayıp 15 aya kadar kullanmıştık
Nazenin87 Zeryadeniz size yaramamış olabilir 🙄 doktorunuza bir danışsanız daha iyi galiba . Similactan önce doktor bize aptamil önerdi ama ben kullanmadım
Zeryadeniz Nazenin87 aslında doktorumuz icinde palm yağı olmasin dedi. Biz hipp kullanıyorduk meger ondada varmış. Similacta gerçekten yok ondan basladim. Ama yinede doktora gösterecegim