Kızlar biz sma kullanıyorduk malum mama fiyatları çok uçtu burda baya bakındım yorumlara falan similac kullananlar baya memnunuz yazmış bizde bi alıp deneyelim dedik. 1.5 hafta falan oldu kızım onu kullandıgımızdan beri kokulu koyu yeşil kaka yapıyor ve gazı aşırı kötü kokuyor. Var mı sizde de böyle bir şey acaba yeni başladığımız için mi böyle oldu yoksa değiştirmek mi gerek yaramadı mı 🥺