bus1 ah çok geçmiş olsun kuzm ya nasıl şimdi bizde ayın başında yanmistikn eli kanar su döküldu eline ki eli el degildi kuzumun çok acı çektik çok şükür ki şimdi iyiyz ne kremler ne ilaçlar kulallndim bir sürü doktora götürdüm. En sonunda da bincocuk cerrahına çözümü bulduk sukur ki şimdi daha iyi isterse bı cerraha götür ki yüzü en hassas yeri iz kalmaz inşallah birde soba korumaliginiz yoksa hemen bı korumalık alın