bus1 canim kesinlikle kantaron yağı. Hatta hemen sursen daha iyiydi ama. Ben milyon kez orami burami yaktım kantaron yağı olmasa her yerim iz olurdu o kadar söylüyorum… bide geçtikten sonra kızarıklık vs fito krem eczaneye danisip kullanabilirsin iz falan kalırsa cilt yenileyici mukemmel bi krem bebeğimin poposunda kullandım dr onerisiyle, kendimde de sezaryen izine kullanıyorum