Bebegmveben3 Familyboy canım 4yasa kadar sendromlar çok berbat şuan 3yssinda benimki resmen eziyet bana çok zor
Yasemin38 Familyboy yalnız değilsin😁 1 yaşı 2-3 hafta geçtikten sonra normale girermiş🤷♀️ Allahtan benim büyük çocuklar varda işim dahada kolay🤭
CankizimRavzam Familyboy Ah 1 yaşa kurban olayım ben 🤪😅 Geçiyor annesi atak dönemi o uyumaz yemez aksi olur inat eder minnacik boyuyla terör estirir ama 1 ay sürer sonra yine pammık gibi olur hayirlisi ile 😍❣️