RainOverMe teşekkür ederim zahmet edip uzunca cevap verdiğiniz için 🙏 sizin de süreç çok zorlu geçmiş anladığım kadarıyla, stresin üstesinden öyle ya da böyle gelmeme çalışıyorum fakat kansızlık hiç aklıma gelmemişti kan ilacım bitmişti bir haftadır ardından da sütüm azaldı belki de bağlantısı olabilir hiç aklıma gelmemişti, henüz adet görmüyorum onunla ilgili olmayabilir ya da belki kanama gelecekse vücut ona mı hazırlık yapıyor bilemedim, humana ve rezeneyi almayı düşünüyorum ama işe yaramazsa hayal kırıjlığı yaşamaktan da korkuyorum, damla kullanıyorum şu an ama damladan önce daha çok sütüm vardı damla bir işe yaramadı galiba