tecrubesizkoala bir de adet zamanları da azalıyor aklınızda olsun. Bol bol sıvı tuketın stres sızı ne kadr az etkılese o kadar ıyı. Ben tek baktım, eşim sabah 6-7 gıbı cıkıp gece 12-1-2-3 gıbı gelırdı bana yardımcı olamadı bu yüzden. Ailem de uzak. Bebegım kolık gazlı bebektı alt ve ustun de gurultusu oyle boyle degıldı bu da eklenınce gunde 1 max 2 saat uyuyabılıyrdum 21 saate kadar kızımı salladıgımı bılıyorum. Bunlar yuzunden cok cok streslıydım. Eskı sıkıntılar mevxular derken kendimi sinir hastası ettim😵💫yani Benım de azaldı ınanın hep sutum var dedım. Kendimi telkin etmeye calıstım sız de öyle olmaya calısın bebegınız için, belkı aşması zor sorunlarınız vardır ama bebegınızden de kıymetlı olmasınlar🤗 Yok, azaldı, azalıyor dıyıp canınızı sıkmayın. Tabı ben bır de galactago damla, humana still tea, rezene, e bebekten anne çayları da aldım. Rezeneyi deneyın duruma gore bunlar maddıyatınıza uyarss bunlardan da alıp kullanırsınız. Sut olusumuna etkısı olan vıtamınlerı kullanan anneler de var. Bır de kan degerlerınıze baktırdınıx mı. Kansızlık da sut olusumunu etkılıyor.kan ilacı kullanıyor musunuz kendınıze. Cok sordum k bakmayın belkı bı yerden bır sey yakalarız🌺