Busrabsr mecbur yapacaksın. Çünkğ bebeğin ne kadarlık hatırlamıyorum ama ilk başlarda süt dengesiz gelir ve fazla gelir. Çok şükür var. Hepsini bebeğe veremezsin. Göğsünde de tutamazsın o yüzden sağmalısın. Ve saklamalısın. Mesela arada dolaptaki sütlerinden verirsin ki onları içmesini de bilsin. Benim kızım dolaptaki bir tane sütü içmedi. Ben de bir süre sonra süt sağmayı buraktım emzirdim. Keşke dolap sütlerini alabilseydi çünkü ilk ay sütleri çok önemli. Sürekli denedim vermeyi ama almadı. Bir süre sonra sen de birakabilirsin. Ama olduki sütün azaldı kesildi. Dolaptaki sütlerin sana destek olacak. Gece uyudun uyanamadın hemen biri ısıtır verir sen uyur ve dinlenirsin. O yğzden dolapta süt saklayabilirsin. 4. Ay atağında emme gerilemesi yaşıyoruz. Eğer bırakırsa sütlerden verirsin. Yani dolaptaki süt zarar değildir. Ben bi ara bir göğsümü emzirirken diğerini aynı anda sağıyordum. Çünkü ikisini birden ememiyo ama süt göğsümde kalırsa yenisi gelmeyecek. Sağarsam bir sonraki emmeye yeni süt gelecek. Sağmazsam da haaa bu süt var daha süte gerek yok diye süt azalıyır. Ne kadar emer ve sağarsan o kadar daha artar inşallah👍