Sütünü sağıp süt poşetleri ile dolaba atabilirsin. 3 ay kalabiliyor buzlukta. Emiyorsa emzir biberon verme . Göğüsler bir süre sonra bebeğine göre ayarlayacak süt akışını ve süt oranını. Sütün tazikliyse göğsünü bebeğin üzerine değil de sen hafif belin üstüne yatarak kaykılarak bebeği de hafif senin üstüne yatırarak ve meme ucunu havaya tutarak verirsen bebeğin rahatsız olmaz. Bir süre sonra zaten normale dönersin. Bana da aldığım bebek eğitiminde hemşire söylemişti. Normal emzirir gibi ama sen geri yatmış oluyorsun azcık.