Msl- doğrudur canım bizde öyleydik 5 sene öncesi 3000 olmuş işte 7000 Allah yardımcınız olsun valla zor ki oralara doğalgaz da daha gelmedi kömürleler hala geneli Allah kolaylık versin. Dediğim gibi sen ince penye yelek e bebeğinki gibi onunla yatır yavruyu eğer uyurken soba açmıuorsan ki açmada daha tehlikeli