Evimiz kaloriferli ama geceleri yanmıyor. Gece her uyandığımda elektrikli sobayı yakıp odayı ısıtmaya çalışıyorum derecem olmadığı için kaç derece olduğunu bilmiyorum. Ama ne zaman emzirmeye kalksam yüzü soğuk. Ensesi ve vücudü sıcak. Üşüyor mudur ? Uyurken elektrik sobasını açık bırakamıyorum korkuyorum o yüzden kapatıyorum hep