Muazselami uyandıracaksın 😂😂😂 gecenlerde bi kaç anneylede bu şekilde düzenledik valla şimdi mis gibi uyuyorlar.. uyandıramam kıyamam dersen aha bebeler böyle erkenden uyanıp bize kıyıyorlar😂😂 ben o aylarda başladım uykusunu düzenlemeye elhamdülillah 10.ay uyku gerilemesi ve ayakta sallamayı bırakma süreci haricinde sıkıntı yaşamadım