Milena11 tarhanayı suya koyuyorum( önceden eritiyorsun )sonra tencereye soğanları rondoda çekip yağ ile kavuruosun (istersen sarımsak ekle ),biraz salça üstüne 👀sonra erittiğin tarhanayı üstüne döküp kaynatıosun ,soğanlar pütürlü olur die blender dan geçiriyorum