gurbetcimami 2pati_1baby sütü ne zaman açtığınız da önemli yeniyse 3-4 günde bişey olmaz ama önceden açılmışsa bu süre kısalır
Leyla0613 2pati_1baby sorunuzu bilmiyorum ama çorba postu açılmışken tarhana nasıl yapılıyor bilen varmı acaba hiç sevmedugımiçin kendime de yapmadım organık bebek tarhanası aldım bıraz koyu kıvamlı nasıl yapılır acaba
2pati_1baby gurbetcimami bugün yaptım yarına biter aslında ,sütüde yeni açmıştık bunuda öğrendiğim iyi oldu ☺️ Çok teşkler
Loreyli Leyla0613 bebeğiniz minikse doğrudan su ile karıştırıp pişirebilirsiniz. İçine azıcık da zeytinyağı veya başladıysanız tereyağı ilave edebilirsiniz. Bazı tariflerde domates falan da yazıyor ama hiç öyle yapmadım
kitapkurdubebeninanasi Leyla0613 öncesinde ne kadar yapacaksaniz ılık suyla karistirin bi kasede. Ben koyu yapacaksam oğluma 2 yemek kaşığı koyuyorum suya. Sonra eger kiymali yapacaksam önce zeytinyaginda kavuruyorum kiymasiz olacaksa zeytinyagini koyun icine domates rendeniz varsa olur ya da bebek salçası da koyabilirsiniz sonra tarhanali suyu koyup karıştırıyorum ilik suyu da koyuyorum en son icine bir dis sarimsak rendelerim hep çok güzel olur
Loreyli Leyla0613 rica ederim. Tarhanaya göre de değişebilir deneyerek en uygun halini bulursunuz. Afiyet şifa olsun bebeğinize
2pati_1baby Leyla0613 1 tepeleme çorba kaşığı tarhanayı,1.5 su bardağı ile ıslatıp yarım saat önce eritiyorum ardından çorbayı yapıyorum. Kıvamı yoğun olsun isterseniz 1 su bardağı yeter 🙏
Ozlem_37 Hanımlar sütü sut olarak değil kefir yogurt peynir gibi fermente şeklinde verin o şekilde daha faydalı naçizane tavsiyem instagramda @hastalanmayancocuk hesabını takip ederseniz çok faydalı paylaşımları var ben de 3.cocugum yeni ogreniyorum:)
Leyla0613 2pati_1baby yok oğlum pütürlü yiyor şu sebeple sordum yani pişiyor değil mi bir kere yaptım içinde hep küçük küçük şeyler vardı acaba pişiremedim mi dedim
2pati_1baby Leyla0613 ben bazen yarım saatten fazlada bekletiyorum erimesi için ,ara ara kont edin karıştırın.O pütürlü hali kendiliğinden olan bir şey 🙂
kitapkurdubebeninanasi Leyla0613 hayir tarhana corbasinda hiç Pütür olmaz öncesinde suyla acmazsaniz öyle olur suyla açinca pürüzsüz şahane oluyor kivami