Merhaba, benim ilk zamanlar oldu.
Ceviz, zeytinyağı, anne sütü, tahin yağı, garmastan krem, lansinoh. Hiçbir şey geçirmedi. Ağlıyordum. Fito krem verdiler sonra o geçirdi. Sadece emzirmeden çok iyi yıkamak gerekiyor. Gümüş kapak da kullandım o ara. Geçmezse bakarsınız fito kreme doktora sorup. Allah şifa versin.