DefneRana3881 arkadaşım kremden önce koruyucu kapaklardan al. Ben doğumdan sonra 2 hafta kadar kapak kullandım. Markasını hatırlamıyorum ama gümüş değil, delikli hava alabilen şeffaf bir kapaktı. Emzirdikten sonra süt sürdüm, birde ayva çekirdeği jeli sürdüm kapak taktım hiç yara dahi olmadı. Genelde emzirince ıslanıyor kıyafete değince ucu kuruyor o yüzden yara oluyor. Birde sende yara oluşmuş ve emzirmeye devam etmek zorunda olduğun için iyikeşme zor olacak. Kıyafete değmemesi ucunun nemli kalması lazım.bu da kapak kullanırsan olur.