Yagmurtekin canım benim eşimin atletleri çok sarıyor işinden ötürü çok terliyor . Onun atletlerini önce 30 derecede yıkıyorum sonra 70 derece ön yıkamalı programa atıyorum deterjanı toz kullanıyorum ve çamaşır sodası ekliyorum . Makine deterjanı aldıktan sonra da o şekilde bi kaç saat bekletip öyle yıkıyorum ancak temizleniyor .