Huma_kus34 oğlumda var dili dışarıya öıkmıyor m şeklinde oluyor konuşmasında bi sıkıntı olmadıgı için kesmediler bebekken 2 3 aylıkken kestirmek için ısrar ederdim şimdiki aklım olsa ben 3 günlükken farkettım meme reddi de olmuştu ama ısrarla konusunca bakarız falan detip yolladılar