MelisT [silindi] bebeğim doğduğundan beri bebedor kullanıyorum hem uygun fiyatlı hemde hiç bir sıkıntı yaşamadım 7 aylık oldu kızım hala onunla devam ediyorum. tabiki hijyen açısından arada bir yenisini almak gerekiyor 😊
[silindi] MelisT beni m de bebeğim 8 aylık . Sağım yapıyorum yara oldu emmeye geçmek istiyorum . Tutar inşallah
cottoncandy Avent kullandım ilk 30 gün, memnun kaldım. Ama küçük boy olanından alın, diğeri çook büyük.
[silindi] cottoncandy göğüs ucum normal büyüklükte. Yine de small mi almaliyim Tabii sagma makinasindan çıkınca 3 katına çıkıyor o da ayrı bi sey 😂
spaceship [silindi] inanılmaz yumuşak, wee baby falan çok sert hiç denemeyin derim. Mamajoo yu birkaç kişiye daha tavsiye etmiştim hep olumlu dönüş yaptılar. Kelebek şeklinde olan tavsiyem. Yapışıyor evet vakum gibi değil ama zaten kelebek şeklinde olduğu için çok rahat
Mutlubebis [silindi] avent benim göğsümde durmadı kaydı sürekli. Wee baby’de yaşamadım o sıkıntıyı. 25 ay emzirdim
spaceship [silindi] avent hiç kullanmadım o yüzden kıyas yapamayacağım ama yerinizde olsam uygun fiyatlı olanını alıp denerim önce . Memnun kalmazsam diğerine yönelirim .
[silindi] spaceship evet aslında öyle yapmayı düşünüyorum fakat aklım da şu soru da kalacak acaba pahalı olanın bı farkı olacak mıydı :)) mecbur sonra yine onu da alıp denerim öyle durumda