[silindi] Kizlar merhabalar. Mama ve sağım yaparak sütümü veriyorum . Göğüs ucu ve çevresi mahvoldu makinadan. Sütum de çok azaldı. Emmeyi denemek istiyorum. Fakat çok ısırıyor. 8 ay. Uygun silikon ucu arıyorum. Öneriniz nedir ?
Kayserilianne [silindi] kelebek şeklinde hem aktı sütlerim hemde memeden çıkıyor bebedorda Memnun kaldım 2-3 markadan sonra
[silindi] Metos-mom şimdiye kadar bıberonla beslendiler. Kavrar mi dersiniz. Lansinoh yumuşak mi sert mi
Tugbamngr21 Bendede Philips avent çok memnun kaldım mamajo kullandım mecburen kısa süreli sonrasında ama tekrar Philipse geçtim çok memnundum göğüs ucu minik değilse büyük bedenini almak ideal oluyor 2 beden var sanırım avent silikon uçta
[silindi] Metos-mom lansinoh ve avent arasındayım. En çok önerilen bu iki marka. Beden olarak nasıl bir seçim yapılmalı sizce. Normal göğüs ucum ne çok büyük ne de çok küçük
Mutlubebis [silindi] avent benim göğsümde durmadı kaydı sürekli. Wee baby’de yaşamadım o sıkıntıyı. 25 ay emzirdim