BarlasMomm kol ve üst dekolte kısmına bayıldım. Çok yakışmış. Bana da yakışır böyle şeyler. Ama açıkçası alt kısmı beğenmedim. Boyu sizi kesmiş. Kısa göstermiş. Bacak yapınıza uygun değil. Diz hizası yada diz altı bir boyu olsaydı ve o volanlari olmasaydı efso olurdu.