BarlasMomm Kızlar sizce nasıl elbise. Eşimin en yakin arkadasinin düğünü var ve eşimle beraber dügünde nikah sahitligide yapicaz. Sade ve şık olsun istiyorum. Altindaki siyah corabi ve botu görmezlikten gelin 😄Fikirlerinizi merak ediyorum
Alnalprdha BarlasMomm sadece kollarını beğenmedim ben eteği çok hoş ama sizin karariniz hoşunuza gittiyse alın ☺️
BarlasMomm Alnalprdha bende kararsiz kaldim duğun sezonu olmadigi icin pek secenekte yoktu. Tesekkur ederim yorumunuz icin 😊
spaceship BarlasMomm bence tam bahsettiğiniz gibi sade ve şık, size de çok güzel olmuş 😊 rengi falan çok hoş 👍🏼
BarlasMomm sokomel yok uzun elbise pek tercih etmiyorum dugunlerde ayagima takiliyor hep uzun olunca 😄 cok tesekkur ederim yorum icin
Asel633663 BarlasMomm güzel canım güle güle giy altına ten rengi çorap ve krem renk bir ayakkabı ile güzel olur
BarlasMomm Asel633663 evet ten rengi corap giyerim diye dusundum ayakkabi nasil olsa diye dusunuyordum ten rengi gider mi
Egelim BarlasMomm Ben çok beğendim, çok yakışmış üstünüze 🌸 Ayakkabı olarakta elbise ile aynı renk bir stiletto bulabilirseniz harika olur.
Alyam1006 BarlasMomm gümüş takılarla ben aşırı beğendim gümüş ayakkabı… çok güzel olmuş çok gğzel taşımışsınız 💖💖💖
BarlasMomm Alyam1006 çok tesekkur ederim. Elbiseyi alayim o zaman gümüş takılarimda var onlarla kombin yaparim. Guzel yorumunuz icin de tesekkur ederim 🥰
Minikumudum BarlasMomm kolları tamamen uzun olsaydı dahada şık olurmuş 😊 birde yeşil rengi varsa onu deneyin siyah saça yeşil aşırı yakışıyor Buda güzel
BarlasMomm Minikumudum ahh malesef ki bir tek bu kalmis renk secenegide yoktu. Yorumunuz icin cok tesekkir ederim temmuzda kardesimin dugunu var yeşil bakicam ona aklimda yoktu hiç yesil renk
baloglum_e BarlasMomm ten rengi gibi bi ton olur mu aceba arkadaslar da fikrini söylesin ama hoş olur gibi
BarlasMomm Zerr evet ya bana da beli bos gelmedi degil zarif şik bi kemer bakarim olmadi alirsam elbiseyi 😊