Milena11 şekerin zehir olduğunu bende biliyorum ama zarara gelecek olursak meyvelerin içindede glikoz fruktoz var. Yani herşeyde şeker var ve hayatı boyunca şeker olacak yani bu bir gerçek. Formül mamayı gerektiğinde bende veririm ama zararlı olduğunun bilincindeyim. Yani zarara bakacak olursak. Size burda sayfalarca şey yazsam bitmez. Neyse aynen bitsin bu konu