Gizemisss hanfrndi biz ler öyle büyüdük ewet ama şuan zararlı bisiyi neden bebeğine icirsin doktorlar dahi zorda kalinmadikca önermiyor formül mama kullansın daha iyi anne sütünün yetersizligi veya etmeyen bebekler kullaniyr yada küçük dogam bebeklerde doktorlar öneriyor benim 5 ay 25 günlük tadımlık yapmamıza rağmen asla öğün olarak vermedim kızıma anne sütü ve formül mama olarak gidiyrz doğduğundan beri premeture olduğu için