Nhlks üzülme ileride değişir. Benim kizimda 2.5 bana daha az gülüyor ama normal yani gün içinde en çok bizi gördükleri için alisiyorlar ama başka birini görmek farklı gelip heyecanlandırıyor olabilir. Ki ilaç olsun alt degisme olsun istemeyecekleri seyleri yapanda biziz. Benim kizim ilac verecegim zaman pozisyondan anlayip mizmizlanmaya baslar mesela. Anlıyorlar çok şeyi o yüzden bizjm varlığımıza alisiklar ondan gülmeyebilirler. Gecen gece ben banyo yapıyordum mesela kizim odada tek uyuyordu normalde bende yanina uzanirim. Uyanmis aglamis babasi susturmaya calisiyordu arada yine ağlıyordu ben hemen ciktim dustan sesimi duyar duymaz tebessüm etti güldü mesela o durumda. Baska zaman ugrasirim gülmez 😃 daha cok küçük üzülme bosuna güler ilerde daha cok