Nhlks olmaz mı, ben artık beni komik bulmadığını düşünüyorum,😂 aslında tanısa çok sever beni ama ahahahahaa😂😂 bütün gün şebeklik yapan ben gülücüğü alan baba. 3 aylık bizim küçümen de, ama üzülme bence bir ay sonra bizede gülecekler yani ben öyle ümid ediyorum 🤭