Sedagoze ben normal pirinç kullanmıyorum.ve çok fazla da vermiyorum.basmati kullanıyorum kaldı ki yetişkinlere bile bi faydası yokmuş normal pirinçin. Şeker oranı çok fazlaymış ve şişirmeymiş. Ben daha çok bebek irmiği,basmati, siyez bulguru yapıyorum