Tazeanne0134 yok canım iki düşüğüm War iki düşükten sonra çok şükür rabbim oglusumu werdi bir yaşında bu gebelikte planlı değildi ilk başta oldu diye üzüldüm şimdi de dewam etmezse diye üzülüyorum oğlum küçük diyordum niye oldu fln şimdi de bu durumu kabul edemiyorum ya ikinci düşüğüm boş gebelikti ama onda hem lan değerim düşük çıkmıştı hemde hemen kanamam olmuştu yarın kan tahlili yaptırcam sonra tkrar doktor a gidicem inşallah hayırlı olsun bakalim