Kizlar benim baya günüm geçti test yaptım hamile olduğumu öğrendim son adet tarihim 8 Aralık bugün doktora gittim baktı kese wardi bebek yoktu we kesenin büyüklüğü de 5 haftalık gözüküyor dedi normal adet tarihime bakarsam da 7 haftalık fln olması lazım benden kan istedi degern yüksek çıkarsa bu iyiye gidiyor dedi ama düşük çıkarsa büyük ihtimalle sağlıksız gebelik dedi ben oğlum da da 7 haftalık kalp atışıni duymuştum erken mi daha yoksa korkmamm gerekiyor mu bu durumu yasayan warmi