Zeynebinannesiii başımıza gelen bir olayı anlatayım. 😊 Sabah erkenden kalkmış bızdolabından dondurma yiycem diye ağlıyor almaya çalışıyor hayır kahvaltıdan sonra yiyebilirsin dedim başladı bağırmaya kendini yere atmaya sakince bekledim dolabın önüne oturdum. Dondurma mı yemek istiyorsun dedim durdu hı hı dedi kahvaltıdan sonra yiyebilirsin dedim. Yine bağırıp ağlıyor bekledim sakinleşmaya başladı. Gel bakalım sarılalım dedim sarıldık. Şimdi kahvaltımızı yapalım sonra güzelce dondurmamızı yiyelim dedim. Tamm der gibi kafasını salladı. Olay böylece bitti. 😊 İçinde ki duyguları nasıl kontrol edeceğini bilmiyor ve sizden öğrenecek 😊