ketcapli_lahmacun Ben sleepy ’nin sadece ekstra olanını beğenmiştim. 🤔🤔 Molfix kullandığımız için bulamadığım zaman alıp denemiştim.
Elfelf475 Kayserilianne ben 4 numara kullanıyorum yeni paketten aldım çok beğendim ama ben sık sık değişirim belki ondan sızmıyor olabilir benim
Metehann12 valla migrosun bezi bin kat iyi benim oğlanın çişini bokunu bı o durduruyo ve sismiyo öyle balon gibi
_BirAnne Sedasmsk valla benim aldığım yerde 40 tanesi 60 tl ama baska marketlerde daha pahalı 16 tanesine 45 tl verdiğimi biliyoeum mecbur aldım
Sedasmsk _BirAnne ooo 16 mi 😯 biz 27 yada 30 adetine veriyoruz 55 tl numara büyüdükçe adette azalıyor zaten cok sacma
DurununAnnesiiii Kayserilianne bende sleepy kullanıyorum ama yeni paketten almadım daha ama bikaçgüne almam lazım acaba başka markaMı denesem siz öyle diyince