Kayserilianne Kızlar merhaba sleepy yeni paketi kullandınız mı ? Hem yüzü hem içi bezi değişmiş 😾 ama bana incelmiş ve kalitesiz geldi hemen dolup sızıyor 2 saat gitmiyor sanki
Klymeneninatlasi Kayserilianne ben bir paket kullandım çok memnunum kaldım evet eskiye göre ince ama emişi kuvvetli sızdırma yapmadı daha hiç
_BirAnne Kayserilianne tek kelimeyle iğrenç kilot bezini kullanıyorum su anda resmen poşet gibi sarkıyo çiş olunca sızdırma yapmamıştı ama
Dhi Kayserilianne ben eskiye göre çok memnunum hiç ama hiç sızdırma yaşamadım önceden gece mutlaka bez değişimi yapıyordum
vanilyakokusu Kayserilianne off ben sleepy’i çok seviyordum ve memnundum. Elimde şuan molfix var diye henüz yeni seriyi deneme şansım olmamıştı. Hayal kırıklığına uğradım resmen😶
Klymeneninatlasi Kayserilianne eskisi bizde son iki gece sızdırma yapmıştı bu yeni bez daha hiç sızdırmadı daha geceleride değiştirmiyorum 12 saat duruyor ☺️
elifmom2 Kayserilianne eski sleepy gibi olmuyor mesela 4 numara yeni sleepy eskisinden bi tık küçük ince ve kalitesiz duruyor gercekten internetten almış bulundum canlı alınca paketin den anlayabilirsiniz ama kullandım sızdırma vs yapmadı kalitesi yine iyi 90 tane 4 numara kullandım yenisinden sadece dedğim gibi bi tık küçük
BirAnneBirBebekkkKk Kesinlikle eve gelince şasirdim dedim bu kadar para vereceğime sok bezi alsaydim dedim