gulenadam Nuran84 onzaman 3 numara kullanın ama büyükmüş bebek yani 4 akışı rahat içmesi lazım sonuçta 6 aya göre üretiliyor alışma süresi tanıyın ona
Nuran84 Annenazz üstnde 1 yazar ben ilk ozamanlar baby plusun biberonunu kullndm o çok yavaş akıyo bnmki sinir oluyodu içrmiyodu genzne kaçıyordu