ikizinAnnesi ben hamulelıkte hep yatıyordum baska sorynlarım da var benım agrılı bıcak saplanma gbı bende de olmustu o gectı ama sırt agrısı var ben aynı zamanda covıddım amelıyatta sırt agrısını da ona bagladım nefesıö de eskısı gbı degıl cabuk daralıyorum ama bundan cok bacak ayak agrısı benım canımı sıkıyor ha bırde amelyat yerım bastan berı sorunlu 1.5 yıl oldu hala acıyor içten dıstan da kaşıntı hali benı berbat kesmısler covıd olunca devlete yolladılar ozaman vebalı gbı muamele edıyorlardı ve bırde cok yattım ya amelyattan sonra da 10 gun hastanedeydım covıdde de pıhtılasma sorunları oluyormus ondan dusunuyorum pıhtı bıse olur mu dıye gercı o surecte oxapar oldum