masal2323 hastaneye gittim röntgen çekildi sırt kemikleri deforme olmuş dedi . Kemik erimesi başlangıcı gibi duruyor ölçüm yapalım dedi fakat cihazda parça eksikligi vardı cekemedik. Ağrı kesici hap ve krem verdi. Sırtımin ağrısını aldı biraz ama iki gün sonra belime attı yürürken bile yardım alır oldum. Baktım olacak gibi değil anneme geldim. Kapı komşumuz fizik tedavi rehabilitasyonunda çalışıyor . Yakın arkadaşım aynı zamanda. Dün evde fizik tedaviye başladım inşallah toparlarm bikac ay alacak toparlanman çok kötü olmuşsun dedi . Sen nasılsın ? Var mı ağrı sızı