HilalAkysn gebeligimin ilk ayları kabızlık yaşadığım için önceden zaten var olan çatlaklarım kudurdu. 1 ay ne çektiğimi bir ben bir Allah bilir hergun saatlerce sancı çekip ağladım ne oturabildim ne yatabildim Allah kimseye vermesin çekmeyen bilmez bunu öyle bir illet. Banyoda geçti o zamanlar vaktim habire sıcak suyun içinde legende oturdum 🥺 en sonunda olmadı bir doktora gittim lokal anestezi ile kısmi Lis uygulandı sonra rahatladım azıcık. Doğum yaptım ama hala arada yokluyor illet 🥺 insanın tuvaletini dusunmesiyle yaşamak çok kötü birşey malesef 🙁 inşallah tamamen kurtulurum bir gün bu dertten kronik çatlakların çaresi ameliyatmis ufaklığın büyümesini bekliyorum