Mrvtdndr hayır olmadı lustral 50 mg kullanıyorm. Hamileliğin 4. Ayından beri. İlk aylarda sağıp döküyor öyle emziriyrdum doktorum sağmadan da emzirebileceğimi ama sağıp dökmenin daha garanti olduğunu söyledi. Panik atak kaygı bozukluğu bende ki de. Doktora danışmadan ilaç başlamyın sakın.kar zarar orantısı yaparak başladık ilaca biz.anne iyi olursa bebeği iyi olur şuan terapi görüyorm keşke en başında alsaydım diyorm . Önce terapiyi deneyin derim.keşke kullanmak zornda kalmasaydım ama bebeğime bakabilmek için de iyi olmam gerek.