Nurgrvn benm bebeğimde domuz gribi çok hasta . Ateş kusma ishal iştahsızlık ve uyku hali yapiuor belki covid değil domuz gribi olabilir çok yaygın mis şuanda. Ben kendim kovidim. Allah bir daha yaşatmasın gerçekten şu 2 günde bende bunu düşündüm evlat acısı en zor şeymiş meğer . Dünyada derdimiz yokmuşta haberimiz yokmuş .