Bugün öldüm tekrar dirildim sanki. Bebeğim küçük dilini yutmuş uzanarak mama içiyordu birden bayıldı resmen elimde kaldı çocuğum müdahale ettim bağırdım binaya çıktım uardim istedim komşum geldi elini ağzına sokup dilini çektiğini söyledi direk ambulansı aradık geldiler şuan uyuyor ama her an bişey olacak diye aklım çıkıyor bu korkuyu asla yenemem artık sanırım 😭😭😭