Keskeuyusamm Kulaktan ölçüyorum ben. Biz de bugün menenjit A ve B yaptırdık kızıma. İlkinde B aşısında çok ateşi vardı bunda şimdilik yok bakalım ama ben nöbetteyim bu gece
Berensln Keskeuyusamm bende nobetteyim ilk doz aşısını olduk ateşlendim haliyle olacaktı zaten bunlar beklıyorum uyuyor suan