Berensln Merhabalar, Arkadaşlar nasılsınız? Biz bugün menenjit aşısı ilk doz olduk. Ateş yaptı şurup verdik dinmedi suan uyuyor ateşli Ne yapabilirim acaba uyumalı mı yoksa uyandırayım da su kompleksi mi yapsam bilemedim :(
Balpamuk Berensln carpolile ateşi düşmesi lazim düsmesse doktora götürün bizimde çıkıyor du ateş belli bir saatten sonra şurup etkisini yitiriyor yeniden veriyordum
Bsk12 Berensln 4 saatte bir verin bizim de ateşler içinde yanmıştı bacak ağrısı çok olmuştu uyusun uyandırmayın üstü zıbınla kalsın bide oda havalandırın baya etkisi oluyor
Berensln Bsk12 merhaba ateşini nereden ölçersem doğru sonuc alırım acaba alnından ölçüyorumm 37,5 derece Şakaklarından ölçüyorum 38 derece
Deletedmom_14 Berensln kaç aylık bebişiniz? Benim kızımın da aşılardan sonra ateşi çıkar. Islak bez koyun başına, boynunun altına.
Balogluum Berensln ben çok çektim ondan , calpol işe yaramadı dolven düşürüyor oğlumun ateşini. Uyuyorsa ılık bezle kompleks yapın ilacı tekrarlayın olmuş baya kıyafetlerinide çıkarırsınız
Deletedmom_14 Berensln maşallah, sağlıkla büyüsün🌸inş düşer ateşi de bebişiniz de siz de rahatlarsınız, sabaha hiç bişeyi kalmaz🙏🏻
Berensln Deletedmom_14 ateşini nereden ölçersem doğru sonuc alırım acaba alnından ölçüyorumm 37,5 derece Şakaklarından ölçüyorum 38 derece