tatlibiseey Birbebekkkbircicek bı ınsan neden cırtlı bez kullanır cocuguna? Bana mantıklı gelen hıc bır yanı yok
tatlibiseey Morusevenanne oyle demek ıstememısler kıyafetten kasıt.kulot bezde cıkarmak zorunda kalınıyo ya cırtlı bezde gerek olmuyo😀
Morusevenanne tatlibiseey işte ben cırtlıda da komple çıkarıyorum altını açtığım an çiş yapıyo cünkü ve ıslanıyor hep corapları vs
Fulyaalin Morusevenanne banti var arkasında aynı cırtlı bez gibi kenardan yirtiyorsun kıvırıp bandını yapıştırıyorsun
Ozgebrar2019 BuzluKahve Ben külot bez almıyorum, belkide bi kaç sefer daha uygun gördüm. Hep öyle zannediyorum 😆
BuzluKahve Ozgebrar2019 yine de cok aşırı degil fark aslinda. Cırtlı prima aktif bebek tanesi 2,70, külot bez 2,85di iki gün once. Premium da daha cok farkediyor. cırtlı olan 3,5 külot bez neredeyse 4,5 liraya geliyor. (5 numara icin)
Hsrtgndz Birbebekkkbircicek evet kalay ön tarafa doğru veriyordu sürekli yıkayarak temizlememe rağmen malesef oldu herkezde olmuyordur belki bilemem ama bizde böyle olmuştu malesef
Fulyaalin Morusevenanne bu şekilde ben çok memnunum külot bezden en azindan yukarda kalıyor belini sıkmıyor
Morusevenanne Fulyaalin ben de aldım bi paket deneyeceğim. Mayo bezde kullandım ama normal hic kullanmadım bakalım