Birbebekkkbircicek Eşim prima külot bez almış ama bayıldım çok hoşuma gitti daha rahat gibi kullanıp hangisinden memnun kaldınız ve fiyat olarak hangisi daha uygun
Ozgebrar2019 Birbebekkkbircicek Külot bezler yazın daha rahat oluyor. Kışın değiştirmesi zor, kıyafetlerini tamamen çıkarmanız gerek. Fiyat olarakta külot bezler daha uygun.
Biskrem Birbebekkkbircicek dogdugundan beri prima kullaniyorum,15aylik oglum. Geceleri prima kulot bez kullaniyorum,cunku buyuyunce cok işiyorlar😁
Keskeuyusamm Ay ben kesinlikle külot bez diyorum. 4.ayından beri külot bez kullanıyorum kızıma inanılmaz memnunum
Yalnizanne_06 Keskeuyusamm külot bezi nasıl açıyorsunuz peki kaka yaptığında bende almak istiyorumda bilgi verirmisiniz
Duygu444 Yalnizanne_06 kenarlardan yırtarak çıkarıyosunuz ama giydirmek işkence bütün kıyafeti çıkarıyosunuz
FmBetull Külot bez rahat oluyor ama kışın kullanımı biraz zor altındakilerin hepsini çıkarıp giydiriyorsunuz.
Morusevenanne Herkes külot bezde altı komple çıkarmak gerekiyor yazmıs da altını açınca çiş yapmayan bebek mi var benimki komple ıslatır diye ben zaten her seferinde çıkarıyorum 🤭
Ozgebrar2019 Morusevenanne Benim kızım çok nadir öyle yapmıştır. Genelde erkek bebeklerde oluyor o 🤭 Bide büyüdükçe o şekilde pek yapmıyorlar
tatlibiseey Morusevenanne oyle demek ıstememısler kıyafetten kasıt.kulot bezde cıkarmak zorunda kalınıyo ya cırtlı bezde gerek olmuyo😀
Buse8 Birbebekkkbircicek külot bez kışın kullanışlı olmuyor, bütn kıyafetleri komple cıkarmak gerekiyor. Ve aşırı pahalı artık prima külot bez. Çırtlı prima kullanıyorum hatta baby me aldım gün içinde 1 2 kez onu da takıyorum.
Ozgebrar2019 BuzluKahve Ben külot bez almıyorum, belkide bi kaç sefer daha uygun gördüm. Hep öyle zannediyorum 😆
Fulyaalin Birbebekkkbircicek 4 buçuk aylıktan beri külot bez kullanıyorum geceleri gündüz de cırtlı külot hangisi uygun olursa ama külot bezler daha pahalı malesef