Aryah Melake Benim düşüncem ya kolik gerçekten ( yarın doktora gidecez) yada uyuyamadigi için sinirleniyor 🤷 resmen çığlık atıyor. 3. Aydan sonra değişir diye sabrediyorum
Deletedmom_58 Aryah benim kızımda aynı gündüz uykusunu uyumuyor tek farkımız bu ama akşamları aynı saatte öyle bir ağlıyor ki kıyamam
Aryah Deletedmom_58 Arada gündüzde yapıyor o aglamadi ama çok nadir. Benimki süpürge sesini çok seviyor onu aciyorum yanına koyuyorum kendi kendine uyuyor çok şükür şuanda uyuyor ve süpürge açık 😅
Melake Aryah inşallah kolik değildir. Benimkide bi kaç gündür aynı uyuyor 10-20 dk anca uyanıyor ağlıyor
Tottikim Melake benimkide oyleydi 3 ay sonunda falan aglamasi azaldi gitti Ama hala zor bi bebek 8 aylik.
Aryah Tottikim dört gözle 3-4 ayları bekliyorum inşallah daha iyi olur akşamları. Inşallah huy edinmemistir