Arkadaslar 3 gündür bebeğim susmuyor sakinleşiyor tekrar bazen sakinleşmiyor belli saati yok sabahtan aksama kadar yatırıyorum yarım saat 20 dk uyuyor tekrar ağlıyor. Kolik olsa saatleri oluyor diye biliyorum gazınıda cıkarıyor mamadan sonra zor oluyor 20 dkkayı buluyor ama cıkartmadan yatıramamaya özen gösteriyorum doktorada götürdüm baktı heryerine iddarıda temiz derdi nedir Allah askına bilen söylesin yoruldum sabahtan aksama kadar aksamdan sabaha kadar derin bi uykusu yok