Eymen___72 kimi bebek tutuyor canım. Ben o kadar heves edip emzik zinciri yaptırmıştım güzel güzel emzikler almıştım ama kızım hiç istemedi hep öğürdü. 4 ay boyunca hep ağladı kolik bir bebekti emzik tutmasını o yüzden çok istemiştim birde azda olsa sakinleşir diye ama olmadı. Şimdi 1 yaşında artık tutmasa daha iyi bundan sonra bıcır bıcır sesleri taklit temeye çalışıyor. Bir ara ann bala reçele bandırıp vermeye kalktı ama karşı çıktım. Bebeğimin sağlığının bozulmasındansa ben biraz yorulayım dedim