Eymen___72 Kizlar bebeğim 2 ay 1 haftalık oldu emzik tutmasni çok istiyurm bazı yerlerde kurtarıcı oluyir disarda vs. Neyse benim bebeğim tutmuyr ne denediysem ise yaramadi. Bı fikri olan varmı bu konuda
Ttugbaa Eymen___72 bazı bebekler tutmuyor mesela benimki hep öğürüyodu inat ettim alıştı öğürsede verdim şimdi emziksiz uyumaz 5 aylık ama ben doğduğu gün hemen verdim sizde inat edin emziğe vurun siz itmeyin o kendisi çeksin bide ben avent kullanıyorum meme ucuna daha yakın damak yapısını bozmuyo
YgmrEzel Eymen___72 bibs marka emzik en hafifi 4 gram diğerleri 8 gram olduğu için bibs kauçuk la başladım tuttu sonra bibs silikona geçtim çünkü kauçuk şişiyor . Bi arkadaşım emziğin içine şırıngayla sütünü sıkıp bebeğin ağzına vererek tutturmuştu 🙏🏼
Hlalg Eymen___72 evde kaç tane emzik var bilmiyorum en pahalısından en ucuzuna.Ne yaptıysak tutmadı.Karşı komşum doğum yaptı BİM’den emzik almış çocuk öyle güzel emiyorki🤣 benimki beğenmedi hiçbirini.
Eymen___72 Ttugbaa nasıl bir emzik resim atma şansınız varmı. Bn biraz inat eden diyirm zorluyorum midesi bulanıyor atıyor hep recele batırıp veriyorum oda ise yaramadı
Eymen___72 YgmrEzel ya biliyormusun bugün benimde aklıma geldi sütümü sagip vermk sonra vaz geçtim öyle bı deniyeyim bnde
Songena19 Ttugbaa benim bebegimde en son bu emziği tuttu çok şükür bir sürü çeşit denedik bu emzikten önce
Kumru_ Eymen___72 Cok minik daha. O emziği ağzından her attığında tekrar deneyin. Ben de uğraşıyorum bu aralar. Ama bal reçel olmaz çok küçükler bunun için 🤗
KubraHira Eymen___72 benim bebegimde tutmamisti 2. Aydan sonra bibs emzik vermistim tuttu. Ama bibs emzik kaucuk oldugu icin sisiyor sisincede tekrar yenisini almak gerekiyor biraz maliyetli acikcasi bizimki alistigi icin aliyoruz mecburen ama kurtarici oluyor
ketcapli_lahmacun Eymen___72 Bizimki ilk zamanlarda tuttu. Ta ki dişleri çıkana kadar. Sonrada almadı zaten. 🤷🏻♀️😅