mrveaydgdu hergün belli saatlerde oluyosa kolikte olabilir , gaz sancısı alttan çıkmadıgı için de olabilir , doktorunuzdan damla isteyebilirsiniz ilk zamanlar bağırsaklarına ve popoya hükmedemedikleri bağımsız çalıştıgı için zorlanıyolar bide sıvı kaka yaptıkları için ıkınma isteği oluşmadıgından biraz zorlanıyo bebişler , emziği almasından çok bi sıkıntı olmaz benim oğlum beni emzik niyetine kullanıyodu memede uyumaya çalıştı bende emzikle kurtardm 🙈 istemediklerinde aç oldugunda drek atıyolar zaten sandıgımızdan Zeki bebişler 😍