Kızlar 29 günlük bebeğim var. 2 3 gündür akşam 10 da uyanıyor emiyor karnını doyuruyor altını temizliyorum sonra başlıyor ağlamaya kendimiz susturamıyoruz asla sadece emzik verince susuyor ağzından emziği alınca yine ağlıyor ama ağlama normal bi ağlama ciğeri cıkacak sanki öyle ağlıyor bende dayanamıyorum veriyorum emziği. Gündüzleri ağlamıyor hiç beni emiyor güzelce sonra uyuyor ama 2 3 gecedir böyle sizce neden bu durum? Sürekli emzik veriyorsundur ondandır diyeceksiniz asla gündüzleri bundan önceki gecelerde asla vermedim sadece dışarı çıktığımızda emzirecek durumda değilsem verdim emziği. Beni emmeyip sadece emzikte susması çok üzüyor bu duruma ne neden olabilir yardımcı olunn tek başıma bakıyorum bebeğime bir derdine anlarsam diğerini anlayamıyorum 😞😞