_ipekk18 ilk oğlumda 3 ay boyunca kundak yaptım, ikinci oğlum 1 aylık hiç kundak yapmıyorum çünkü içinde çok sıkıldığını farkettim ve rahat hareket edemediği için gazını çıkaramıyor, emzirip gazını çıkarıyorum yatağına bırakıyorum kendisi gerine gerine alttan gazını çıkarıp uykuya dalıyor, gayette rahat uyuyor
yani her bebek kundaklanacak diye birşey yok, bebeğinizi en iyi siz tanırsınız, nasıl rahatsa öyle devam edin